Spółka databroker SA świadczy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Realizuje projekty sprzedażowe prowadzone z pominięciem standardowej sieci sprzedaży (hurtowni, dystrybutorów) i tradycyjnego kontaktu ze sprzedawcą w sklepie. Dzięki znajomości rynku baz danych oraz posiadanym kompetencjom z obszaru sprzedaży bezpośredniej (contact center) gwarantuje dotarcie ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów oraz jej skuteczną sprzedaż.
databroker SA specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze komunikacji z klientem (telefon stacjonarny, telefon komórkowy, sms, internet, fax, tradycyjna poczta). Dzięki wykorzystywaniu posiadanych zasobów technologicznych, doświadczeniu w realizacji projektów wsparcia sprzedaży oraz bezpośredniemu dostępowi do najlepszych na rynku konsumenckich oraz biznesowych baz danych, databroker SA systematycznie poszerza skalę prowadzonej działalności oraz zakres oferowanych usług. Zapewnia ją zarówno korzystanie z wielu kanałów komunikacji z klientem, jak i logistyczno-technologiczna integracja z partnerem biznesowym. databroker SA kładzie szczególny nacisk na rozwiązania procesowe oraz powiązanie ich realizacji z działaniami wewnętrznych struktur swoich zleceniodawców.
Dla databroker SA ważne są długotrwałe relacje biznesowe, czego efektem są lojalni klienci. Koncentruje się na jak najlepszym poznaniu potencjalnego klienta, zarządzaniu posiadanymi informacjami na jego temat oraz na skutecznym dotarciu do niego, za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji.
databroker SA planuje dynamiczny wzrost we wszystkich segmentach prowadzonej działalności. Rośnie liczba firm na polskim rynku, które poszukują kompleksowej obsługi klientów za pośrednictwem firm zewnętrznych specjalizujących się w skutecznym wsparciu sprzedaży i promocji (bazy danych, contact center, BPO). Ich celem jest podnoszenie efektywności sprzedaży. Obecnie 10% przedsiębiorstw działających w Polsce korzysta z tego typu usług, a ich liczba według niezależnych prognoz będzie w kolejnych latach rosła o kilkanaście procent rocznie. Ciekawe perspektywy dla databroker SA daje dynamiczny rozwój kanałów sprzedaży bezpośredniej i e-biznesu oraz rosnące zainteresowanie zagranicznych klientów usługami polskich contact center z uwagi na niższe koszty usług.